Devil May Cry 3d

Kiekie van Aansoek:
Devil May Cry 3d
Besonderhede van aansoek:
Weergawe: 1.0
Upload datum: 7 Dec 10
Ontwikkelaar: Devilmaycry
Lisensie: Gratis
Populariteit: 5305
Grootte: 2211 Kb

Rating: 2.3/5 (Total Votes: 47)

Devil May Cry 3d . Die spel bied die harde stryd tussen die magte van die bose en 'n kragtige held â € die karakter wat ons beheer. Hierdie keer is dit nie net Dante (die oorspronklike protagonis), maar twee mense plaas. Voorgenoemde Dante en ook Nero, wat in hierdie demo verskyn en het niks te doen met die CD brand instrument

Die spel se doelwitte behels die voltooiing van verskeie missies, versamel voorwerpe en natuurlik, die doodmaak van al die bose wesens wat jy sal vind op jou pad na die finale baas. En die beste deel van die spel is juis hierdie gevegte teen die duiwels, monsters en ander vreemde wesens. Om 'n hack en streep avontuur, Devil May Cry 4 fokus op naby bekamp en maak dit moontlik om buitengewone bewegings en ongelooflike combo te voer met jou swaard en 'n nuwe kragtige wapen, die duiwel bringer. Plus, gevegte gekenmerk deur 'n harde klop agtergrond musiek wat my herinner aan die Blade oorspronklike klankbaan en wat net hulle meer opwindend te maak.

Die beelde in Devil May Cry is indrukwekkend. Ek toets die spel op 'n Vista masjien met DirectX 10, en ek kan jou vertel die spel maak die meeste van hulpbronne die rekenaar se, die lewering van 'n pragtige landskappe, realistiese lig effekte en 'n gladde bewegings.



Soortgelyke programme

Kommentaar te Devil May Cry 3d

Kommentaar nie gevind
Kommentaar te lewer
Draai op die foto!