MY LITTLE CITY

Kiekie van Aansoek:
MY LITTLE CITY
Besonderhede van aansoek:
Weergawe: 1.0
Upload datum: 29 Aug 11
Ontwikkelaar:
Lisensie: Gratis
Populariteit: 1808
Grootte: 1 Kb

Rating: 2.2/5 (Total Votes: 11)

MY LITTLE CITY - Dit is gemaklik spel op sy beste. & Nbsp; Groot pret en baie uitdagend. Hou jy van My klein City? Gradeer ons met 5 sterre. Gryp jou werk stewels en begin met die bou van die stad van jou drome die manier waarop jy dink dit! Bou huise, besighede, gemeenskap geboue of selfs wolkekrabbers om jou bevolking en inkomste te verhoog! Begin jou virtuele ekonomie en toeriste te lok met lughawens en wonders! Kompeteer met metropole soos New York, Moskou of Tokio! Het jy wat dit neem om die volgende super-metropool te skep? Features * Gewilde stad tema gemaklik spel * Ontwerp en versier jou stad met dekades van die verskillende maatskappye, huise, gemeenskappe en versierings * Groot gebruikerskoppelvlak en kleurvolle grafika * Wêreldwyd posisie stelsel * Dit is gratis! Soek Tags: City, dorpie, ville, juweel, dorp, tuisdorp, Fun, gratis, top, gemaklik, sim, ryk, gemaklik, juweel, blitz, legkaart, spel, simulasie, storie, burgemeester, kinders spel, bokkie spel, magnaat spel, tablet spel, MMO, aanlyn, hoogs, gegradeerde

Soortgelyke programme

Sea Bounty
Sea Bounty

30 Dec 10

Zindan Bekcileri
Zindan Bekcileri

14 Jan 12

Gladiador 3d
Gladiador 3d

23 Feb 13

Kommentaar te MY LITTLE CITY

Kommentaar nie gevind
Kommentaar te lewer
Draai op die foto!