Keepinhead is 'n instrument wat jy kan gebruik vir die res van jou lewe te vinniger duisende frases studeer in verskeie tale.
Die belangrikste beginsel is eenvoudig:
* 'N frase in een taal verskyn (. E g in Frans & quot;.? Quels sont tes Hobbys & quot;) en jy dink van die vertaling.
* Nadat u enige knoppie, sal die vertaling (& quot; Wat is jou stokperdjies & quot;?) Verskyn en jy merk jou kennis van die frase.
& Quot; Ek het geweet dat dit & quot; = Ek het geweet dat die vertaling voor dit verskyn, na 'n lang tyd herhaal hierdie frase (e. G. Na 6 dae)
& Quot; Ek hou nogal van geweet dat dit & quot; = Ek was nie heeltemal seker oor die vertaling, maar ek kon raai wat dit beteken, gou herhaal hierdie frase (e. G. Môre)
& Quot; het nie geweet dit & quot; = Ek het geen idee gehad oor die betekenis van die frase, nou herhaal hierdie frase (ná paar flitskaarte)
& Middot; studeer woordeskat, frases, aanhalings, hoofletters, grappe, formules of bykans enige kennis
& Middot; skep jou eie flitskaarte
& Middot; aflaai duisende flitskaarte geskep deur ander gebruikers gratis
& Middot; deel jou flitskaarte met ander gebruikers& Middot; tipe en lees die teks met 'n groot skaal van alfabet (insluitende Chinese, Japannese of Russies)
& Middot; gebruik die aansoek af as jy wil
& Middot; flitskaarte met jou rekenaar te sinchroniseer via Bluetooth (intelligente, outomatiese sinchronisasie van databasisse strukture en geskiedenis van herhalings van flitskaarte)
Besonderhede van aansoek:
Weergawe: 2.0.0
Upload datum: 4 Dec 10
Ontwikkelaar: Accorta Institute
Lisensie: Shareware
Prys: 19.99 $
Populariteit: 96
Grootte: 208 Kb
Kommentaar nie gevind